Vrátenie tovaru a reklamácie

Zásady vrátenia tovaru

Nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 dní od doručenia a dostanete plnú náhradu. Náklady na spiatočnú prepravu uhradíme, ak je vrátenie spôsobené našou chybou (dostali ste nesprávny alebo chybný tovar atď.).


Vrátenie peňazí môžete očakávať do štyroch týždňov od vrátenia balíka odosielateľovi, ale v mnohých prípadoch dostanete vrátenie peňazí skôr. Toto obdobie zahŕňa čas prepravy, kým odosielateľa dostane vrátený tovar (5 až 10 pracovných dní), čas potrebný na spracovanie vráteného tovaru po jeho prijatí (3 až 5 pracovných dní) a čas potrebný na spracovanie žiadosti o vrátenie peňazí vašou bankou (až 10 pracovných dní v závislosti od spôsobu platby).


Ak chcete vrátiť tovar, jednoducho sa prihláste do svojho účtu, pozrite si svoju objednávku prostredníctvom odkazu „Dokončiť objednávky“ v ponuke Môj účet a kliknite na tlačidlo Vrátiť tovar(y). Po prijatí a spracovaní vráteného tovaru vás o vrátení peňazí budeme informovať e-mailom.